JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Monday, June 30, 2008

Tuduhan Anwar Meliwat, Bahagian 2: Adakah ini DALANGnya..?

Salamun' alaik...
Bila isu Liwat terbaru terhadap DS Anwar dihebohkan sekali lagi, banyak Fakta yang boleh kita renung dan fikirkan bersama antaranya,

1. Isu ini timbul hanya apabila DS Anwar mengatakan bahawa beliau mahu mendedahkan bukti -bukti salah guna kuasa yang dilakukan oleh Gani Patail dan Musa Hassan... Adakah ini DALANGnya..?

2. Dua tiga hari sebelum ini kita dikejutkan dengan pengakuan Bersumpah Raja Petra yang telah membawa kepada siasatan terhadap isteri Timbalan Perdana Menteri serta ulasan DS Najib (mata berpusing macam gelabah jer) sendiri.. Adakah ini DALANGnya ..?

3. Perdana Menteri Terkejut? tetapi masih boleh memberi ulasan yang boleh dipertikai ,

a) Mengarahkan polis menjalankan penyiasatan kepada yang didakwa tetapi tidak kepada yang mendakwa,malah mengatakan pula " saya tidak arahkan sesiapa,,biarlah polis jalankan tugas "..Macam mana ni kejab arah..kejab tidak..

b) Menafikan beliau serta orangnya terlibat dalam konpirasi ini, tetapi menuduh pula DS Anwar yang menafikan isu liwat ini, "Biasalah,dalam hal ini siapa nak mengaku "

c) Tiada langsung berita (Buletin utama ) hari-hari sebelumnya mengenai Perdana Menteri untuk mengulas beberapa isu,hanya DS Najib yang menjawab,tiba-tiba kita terkejut beliau rupanya ada...
Adakah ini DALANGnya..?

4. Perkara biasa dalam pentadbiran sekarang,apabila yang dituduh pihak pembangkang,fokus terus diberikan kepada yang didakwa,tidak kepada yang mendakwa,untung DS Najib walau dituduh tidak juga ditangkap. Mari kita lihat yang mendakwa -Si Saiful Bukhari b. Azlan.

a) Menurut Kak Wan,Saiful ini hanyalah pembantu sukarela yang membantu partinya sewaktu pilihanraya lalu..maka boleh kah beliau rapat dengan DS Anwar ? Kalau DS Najib MUNGKIN juga,sebab ada bukti gambarnya dengan orang kuat DS Najib.

b) Tengok pula laporan polis yang dibuat :

No. Repot: 4350/08, Balai Polis Jalan Travers, K.L.:

Pada 28/6/08 jam 1745 satu repot di HKL oleh Mohd Saiful Bukhari b. Azlan [ No.K/P: 850706-01-5687], umur 23 tahun, kandungan repot:

"Saya Mohd Saiful Bukhari b. Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya.Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondo Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, K.L. Oleh itu tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan ke atas saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Sri Anwar Ibrahim-Ketua Umum PKR."

= Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya dan kali terakhir pada 26/6/08, ada 2 fakta yang boleh kita pertikai - Seorang muda yang baru berumur 23thn,mustahil tidak mampu melawan DS Anwar yang umurnya 60thn. Bak kata orang sekali sepak jatuh tergolek.

- Kejadian didakwa telah berkali-kali, dah berapa kali?,tak kan tak ingat bila ? Kenapa lepas kena tangkap polis baru nak buat repot?.- Lepas ni akan muncul pula orang lain mendakwa dia diliwat ,cuma diharapkan JANGAN tersalah letak TARIKH waktu DS Anwar pergi Umrah dah lerr...

Adakah ini DALANGnya..?

5. Dalam siri ceramahnya.Sdr Ezam,mengatakan bahawa beliau akan menghalang DS Anwar dari jadi Perdana Menteri dengan apa cara sekalipun.. Adakah ini DALANGnya.

6) Menteri serta media yang pro kerajaan akan mengulas isu ini yang kita sendiri sudah tahu apa dia..Cuma jangan lupa..

"SESUNGGUHNYA ALLAH AMAT MENGATAHUI ".

No comments: