JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Saturday, February 26, 2011

ADUN Johol nafi sakit kuat


SEREMBAN 25 Feb. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Johol, Datuk Roslan Md. Yusof (gambar) hari ini menafikan sekeras-kerasnya dakwaan kononnya tahap kesihatan beliau kritikal.

Roslan yang terkejut dengan khabar berkenaan berkata, setakat ini, beliau masih lagi menjalani fisioterapi di Hospital Kuala Lumpur (HKL) berikutan kecederaan yang dihadapi di bahagian tulang belakangnya.

"Alhamdulillah setakat ini saya masih lagi dalam keadaan sihat, cuma sekarang ini pergerakan saya sedikit terbatas. Kalau saya bergerak pun, menggunakan tongkat.

"Memang saya menghadapi masalah sakit belakang. Tetapi tidaklah sampai kritikal. Saya pun tidak tahu bagaimana cerita ini boleh tersebar luas," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Berita mengenai keadaan ADUN Johol yang dilaporkan kritikal itu timbul selepas orang ramai menghubungi pihak Utusan Malaysia bertanyakan status kesihatannya sejak pagi ini.

Tahun lalu, Roslan dilaporkan mengalami kecederaan itu selepas terjatuh ketika bermain badminton menyebabkan tulang belakangnya cedera.

Berikutan itu, beliau telah menjalani pembedahan dan fisioterapi di HKL bagi membetulkan tulang belakangnya

"Saya mengucapkan terima kasih kepada semua pihak kerana mengambil berat mengenai kesihatan saya, termasuklah yang menyebarkan berita yang kononnya saya kritikal.

"Saya berharap berita ini dihentikan kerana setakat ini saya sihat," katanya.

No comments: