JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Tuesday, April 20, 2010

Akim pantau Adik ZAid Ibrahim

BUKIT BERUNTUNG: Parti Angkatan Keadilan Insan Malaysia (Akim) semalam menyatakan sokongan padu kepada Barisan Nasional (BN) selepas hilang kepercayaan terhadap pakatan pembangkang.

Presidennya, Zakaria Salleh, berkata tindakan yang dilakukan parti itu bertujuan menyokong kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang jelas perjuangannya membela rakyat.

Katanya, Akim yang ditubuhkan pada 1965 mempunyai 18,000 ahli berdaftar dan sebelum ini menyokong pakatan pembangkang.

“Selain Parti Keadilan Rakyat (PKR), kami juga berpendapat Pas tidak mempunyai perjuangan membela rakyat. Kami tidak akan bersekongkol dengan mereka lagi,” katanya pada sidang media di sini.

Hadir sama, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan.
Zakaria berkata, beberapa ahli jawatankuasa mereka akan membantu jentera BN berkempen pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor dan mengambil tindakan tegas kepada ahlinya yang membantu kempen pembangkang.

“Kami tahu kelemahan Datuk Zaid Ibrahim. Perkara ini akan didedahkan kepada penduduk di Hulu Selangor menerusi kempen yang akan diadakan.

“Saya akan memantau adik Zaid iaitu Mohd Adnan Ibrahim yang juga Setiausaha Agung Akim jika dia membantu berkempen,” katanya.

No comments: