JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Saturday, April 17, 2010

Muhyiddin mula berkempen di Parlimen Sibu

imbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin akan melancarkan Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) 2010 yang buat pertama kalinya berlangsung di Sarawak pada 20 April ini.

Jabatan Penerangan Sarawak berkata, MSAM yang dianjurkan buat kali ke-11 itu akan berlangsung mulai 20 hingga 26 April di padang letak kereta Wisma Bapa Malaysia bermula 10 pagi hingga 10 malam.

"Sepanjang 10 tahun MSAM, ia telah menarik minat seramai 1.7 juta pengunjung di pelbagai tempat ia diadakan," kata jabatan itu dalam satu kenyataan di sini pada hari Sabtu.

"Pengunjung MSAM 2010 berpeluang membawa pulang Toyota Hilux dan MPV Perodua Alza dan ia mampu dimiliki jika menyertai e-peraduan yang turut menawarkan lebih 900 hadiah menarik lain seperti motosikal, basikal, televisyen dan komputer riba," menurut kenyataan itu.

Jabatan Penerangan Sarawak berkata, antara aktiviti yang dianjurkan ialah pameran MSAM dan program Ikon Inspirasi yang menampilkan angkasawan negara Datuk Sheikh Muszaphar Shukor, pelajar SPM 2009 Gladys Tan Yee Kim, perenang paralimpik negara Zul Amirul Sidi dan Kanang anak Langkau bagi kategori pahlawan.

-- BERNAMA

No comments: