JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Monday, November 23, 2009

THE STAR EDISI SABAH TIDAK LAMA LAGI


Star Publications (M) Sdn Bhd (The Star) akan menerbitkan The Star edisi Sarawak pada suku kedua tahun depan, memberikan liputan berita meluas mengenai acara dan peristiwa harian yang berlaku di negeri ini.

Timbalan Pengerusi Eksekutif The Star Datuk Clement Hii berkata sebaik sahaja beroperasi, edisi Sarawak itu akan menemui pembaca seawal 6 pagi pada harga yang lebih murah.

"Orang Sarawak akan mendapat akhbar itu malahan lebih awal daripada pembaca di Johor," katanya semasa majlis permeterian kontrak bagi pencetakan edisi Sarawak itu antara The Star dengan United Borneo Press Printing (UBPP) Sdn Bhd, di sini, Jumaat.

Ia dimeterai oleh Hii dan Pengerusi eksekutif UBPP Datuk Ling Chiong Ho dan majlis permeterian tersebut disaksikan oleh Datuk Bandar Bandar Raya Kuching, James Chan Khay Syn.

Hii juga berkata memandangkan potensi besar pasaran Malaysia Timur, The Star merancang untuk melancarkan edisi Sabah tidak lama lagi.

Sementara itu, The Star dalam satu kenyataan berkata selain sekumpulan wartawan dan jurufoto, edisi Sarawak juga mempunyai pasukan iklannya sendiri.-- BERNAMA.

Masdarwahid : Menanti pulak Harakah Edisi Sabah dan Sarawak

No comments: