JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Monday, July 4, 2011

Mahu penjelasan segera PETRONAS

SAYA banyak mencari peluang perniagaan untuk mengembangkan perniagaan saya melalui akhbar Berita Harian.

Satu daripadanya syarikat PETRONAS yang mengiklankan kepada usahawan yang berminat untuk mengusahakan stesen minyak.

Sehubungan itu, PETRONAS meminta pemohon mencadangkan lokasi kepada mereka.

Saya adalah seorang daripada yang berminat untuk mengusahakan stesen minyak itu dan telah menyatakan minat serta lokasi yang saya yakin sesuai kepada PETRONAS.

Bagaimanapun, PETRONAS memberi surat balas bahawa lokasi yang saya cadangkan tidak strategik.

Saya meningkatkan usaha lagi dengan memberikan penyertaan dan lokasi lain sebanyak tiga kali tetapi lokasi yang saya nyatakan dikatakan masih tidak strategik.

Adalah diharap pihak PETRONAS dapat memberi maklumat secara terperinci lokasi macam mana yang boleh diterima pakai sebab saya berminat sangat untuk perniagaan stesen minyak ini.

USAHAWAN MUDA, Ampang, Selangor

No comments: