JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT

JAWATAN KOSONG DUNIA AKHIRAT
Klik Kanan & Save Serta Besarkan Untuk Lebih Jelas

Wednesday, August 19, 2009

Azwan Ali Lelaki Gay Yang Pelihara "Anak Ikan"

Hubungan kami yang agak rapat juga dengan artis-artis lembut seperti Azwan ini telah menyebabkan kami mendapat maklumat yang mengatakan beliau sememangnya antara lelaki yang gemar kepada lelaki atau diistilahkan sebagai "Gay".

Menurut kisahnya, Azwan telah banyak membela "Gay Boy" yang dipanggil "Anak Ikan" hingga ke hari ini. Istilah anak ikan adalah gelaran yang diberikan oleh para lelaki yang membela dan memelihara "Gay Boy" untuk dijadikan habuan melempiaskan nafsu serakah mereka.

Aktiviti ini pernah didedahkan oleh Mazidul Akmal Sidek dalam rancangan 360 di TV3 suatu ketika dulu. Ianya memang menjadi rencah kehidupan sebahagian golongan masyarakat Melayu Hadhari mutakhir ini.

Kegiatan "liwat" memang sudah menjadi tabie mereka yang memelihara "Anak Ikan" ini.

Cuma "bau-bau" mereka sukar untuk dikesan oleh jabatan agama, memandangkan mereka lelaki sama lelaki.

Azwan dipercayai salah seorang yang gemar menyimpan "gay boy" yang hensem-hensem.

Buktinya, sila rujuk kepada tulisan dalam blognya iaitu :-

"LEPAS SEMBAHYANG SUBUH....LAKI DAH MULA TOLONG URUT URUT KAN....YA LAH...SEJAK MENJAK DAPAT ANAK IKAN NI KAN???? ALA ALA KES ROSNAH MAT ARIS YANG THE VAZZ TU LAH........SUAMI MUDA U ALLZ....!!!! TU YANG SEMAKIN RAMAI.....MAKAN HATI...BUNUH DIRI KAT DIVA GEBUSS AZWAN ALI KAN??? MANA TAKNYA??? UMUR DAH 43 TAHUN.....KULIT SEMAKIN MENGOYAK GEBUSSS NYA....ANAK ANAK IKAN LONG QUE U ALLLZ.!!! KO??? YANG HADO??? PEERAHH"
Bukti sudah nyata bahawa beliau mengaku dirinya memang ada memelihara anak ikan. Kenyataan ini jelas sekali mengiyakan apa yang telah dinayatakan tadi.

Makanya spesis manusia seperti Azwan Ali ini sebenarnya sudah tidak sesuai lagi untuk dijadikan "idola" dikalangan generasi muda hari ini.

Azwan semakin merapu dan tergamak untuk menuduh yang bukan-bukan kepada Pakatan Rakyat.

Apakah beliau fikir beliau terlalu hebat untuk bercakap sedemikian rupa. Walhal segala rahsia yang ada pada dirinya sudah diketahui oleh sebahagian besar dikalangan sahabat dan teman-temannya yang juga teman kami.

[Buat Azwan Ali, Eloklah anda menguruskan dunia hiburan anda sampai "mati". Apakah anda fikir yang anda itu benar belaka. Bersama artis mungkin anda boleh mendabik dada kononnya ada menguasai mereka.

Tetapi jika anda mencampuri urusan politik yang begitu teruk seperti ini, maka sudah pasti kami tidak akan duduk diam dan akan membongkarkan lebih banyak lagi rahsia disebalik kisah hidup Azwan Ali iaitu "pemelihara Anak Ikan" bertauliah.

Sikap anda lebih buruk dari apa yang disangka.

Anda mengiyakan segala tuduhan orang terhadap Anwar Ibrahim, sebaliknya kemungkinan besar anda adalah salah seorang yang terlibat dalam aktiviti tidak bermoral dan diluar tabie itu sebenarnya.

Ia terbukti dengan kata-kata anda yang jelas menunjukkan bahawa anda adalam pemburu anak ikan profesional.

Hinggakan anak-anak ikan terpaksa beratur panjang untuk menikmati "keindahan hidup" bersama anda.

Bukankah ini bermakna terwujudnya adengan-adengan yang tidak ingin kita lihat.

Kami juga mempunyai ramai rakan-rakan yang menjadi "anak ikan" dan kami cukup arif apakah yang harus mereka lakukan kepada anda. Anda akan taburkan wang dan kemewahan kepada anak-anak ikan ini, dan mereka akan memuaskan nafsu sarakah anda.

Justeru itu, jangan sampai kami membongkarkan rahsia besar ini.]

SUMBER http://pahangdaily.blogspot.com

No comments: